Nyår som sagt...

Idag är det då nyårsafton och ett helt år har sprungit förbi.
 
Först blir det en titt på raketerna som Barometern skjuter vid Kalmar slott vid kl 17:00 och efter det har vi bokat bord på Table 20.  Najs
 
Igår var vi hos vår vän Christian och åt Indiskmat som han hade varit snäll och kört och hämtat. Verkligen så gott, något starkt denna gången men ändå..så gott.
Och så ville han bli klippt (igen). Det växer ju som ogräs det där håret haha. men nått bra kom med det ändå, jag blev också klippt =)
min sidecut är tillbaka <3
 
 
 
 
I förrgår var jag på mellandagsrean, hittade inte så värts mycket men ett par byxor och en paljett top jag ska ha på mig ikväll. och så var jag på bio med min kollega. Vi såg på Passengers.
 
 
Mycket bra film. =)
 
 
Nu är det snart dags att börja göra sig iordning. Kl är 14:20 och det är fortfarande som bilden nedan...jag har fortfarande pyjamasen på mig
 
 

Kommentera här: