Hua vilken natt

För det första kunde jag inte somna förren kl 01.15 typ och sen vaknade jag kalas pigg kl. 03.30 och hade jätte svårt att sova igen.
Sen efter det när jag väl somnat så ringer ju sambons väckarklocka ett x antal gånger så då vaknade jag igen och tänkte faktiskt att det är väl lika bra att jag går upp nu då men ville först bara försöka somna om, och det gjorde jag. jag sov till nu typ..kl 10.35 och är fortfarande trött..och fortfarande sjuk.
Igår var jag bättre, ingen hosta eller ont i halsen på hela dagen utan bara näsan som krånglade...
nu har jag så ont i halsen att jag inte vill äta. sitter nu och försöker trycka i mig lite yoggi.


 
 
 
Idag är det möte på jobbet och efter det blir det en tripp till
Ikea och Ekohallen och bränna lite julklappspengar.
Började städa ut julen igår på kvällen när jag hade energi.
Min energi kommer igång på kvällen,
jag kan gå en hel dag och ha saker jag måste göra men jag
gör dem föst på kvällen för att jag inte orkar på dagen för då
är jag för trött och hängig.
 
Såg en bra bild på fecebook för ett tag sedan som
stämmer så bra på mig.. det var typ
 
"* kl 07:00 - trött
*kl 12:00 - trött
* kl 15:00 - trött * gäsp*
*kl 18:00 - trött
*kl 02:00 - nä men man kanske ska ta och möblera om lägenheten?! =) "
 
ungerfär så, hahaha!

Kommentera här: